ADXUDICACIÓN DO BEN
Na Xunta de Goberno realizada o día 22 de febreiro adxudicouse o camión contra incendios á empresa Agro Forestal Rouco, SLU por importe de 2.890,00 euros, ó ser a oferta máis alta.
APERTURA DAS OFERTAS PRESENTADAS
Licitador | Importe ofertado |
Virgilio José Luís Vázquez Varela | 600,00 euros |
Agro Forestal Rouco,SLU | 2.890,00 euros |
Tacauto Narón, SL | 1.168,00 euros |
Enade Gestión, SL | 753,21 euros |
Dagar 2012, SL | 782,53 euros |
Patricia Fernández Lázaro | 1.001,00 euros |
O vehículo será adxudicado ó licitador que presentou o prezo máis alto, na vindeira Xunta de Goberno que se realizará o día 22 de febreiro de 2018.
______________________________________________________________________________________________________
LICITADORES QUE PRESENTARON OFERTAS:
- Virgilo José Luís Vázquez Varela
- Agro Forestal Rouco, SLU
- Tacauto Narón, SL
- Enade Gestión, SL
- Dagar 2012, SL
- Patricia Fernández Lázaro
_________________________________________________________________________________________________________________
CORRECCIÓN DE ERROS
No anuncio publicado no BOP núm. 14 do día 19 de xaneiro de 2018 detectouse un erro e onde dí: Adxudicación: O ben será adxudicado ó licitador que oferte o prezo máis baixo debe dicir: Adxudicación: O ben será adxudicado ó licitador que oferte o prezo máis alto.
O prazo para a presentación das ofertas, prorrogarase en 10 días naturais que se contarán a partires da publicación deste anuncio no BOP.
__________________________________________________________________________________________________________________
Prazo presentación ofertas
No BOP do día 19 de xaneiro sae publicado o anuncio da venda. O prazo para presentar as ofertas remata o día 29 de xaneiro.
————————————————————————————————————————————————————————————————
Obxecto: Venda do seguinte vehículo:
Lote Único: Camión contra incendios .
Marca: PEGASO. Tipo: D95TEGX
Matricula: C-6531-BM
Data matriculación: 29/11/1995
Accesorios: Equipado con cisterna capacidade 4000 litros.
Prezo: 600,00 euros
Participantes: Todas as persoas que teñan capacidade para contratar
Documentación:
Presentaranse dous sobres pechados:
Sobre A: DOCUMENTACION ACREDITATIVA DA PERSONALIDADE DO OFERTANTE
Documento Nacional de Identidade.
Poder, si se actúa en nome doutra persoa.
Escritura constitución da sociedade inscrita no rexistro correspondente.
Sobre B: conterá a OFERTA ECONOMICA, que se axustará ao modelo do anexo.
Prazo de presentación: será de 10 días naturais contados a partires do seguinte á data de publicación deste anuncio no BOP. No caso de que o último día do prazo sexa sábado ou festivo, queda prorrogado ata o día hábil seguinte.
Estado do ben: Véndese no seu estado actual de conservación que se poderá comprobar mediante visita chamando ó tlf. 981 513 061
Adxudicación: O ben será adxudicado ó licitador que oferte o prezo máis baixo
Gastos: Serán por conta do adxudicatario os gastos derivados da venda, impostos e anuncios.
Mais información nos pregos que se adxuntan.
Anuncio BOP apertura de ofertas_signed Certificado adxudicacion contrato listado empresas_signed prego alleamento
Adxuntos
- Anuncio BOP (62 kB)
- Certificado adxudicacion contrato (309 kB)
- Certificado adxudicacion contrato (309 kB)
- Certificado adxudicacion contrato (309 kB)
- listado empresas_signed (120 kB)
- listado empresas_signed (120 kB)
- listado empresas_signed (120 kB)
- prego alleamento (93 kB)
- prego alleamento (93 kB)
- apertura de ofertas_signed (137 kB)
- apertura de ofertas_signed (137 kB)
- apertura de ofertas_signed (137 kB)
- Certificado adxudicacion contrato (309 kB)
- listado empresas_signed (120 kB)
- prego alleamento (93 kB)
- Anuncio BOP (62 kB)
- Anuncio BOP (62 kB)
- Anuncio BOP (62 kB)
- apertura de ofertas_signed (137 kB)
- prego alleamento (93 kB)